Verhuur

Indien u belangstelling heeft voor het huren van één of meerdere ruimten dan kunt u dit kenbaar maken door een e-mailbericht te sturen naar: stichting@keizerotto.nl

De Kroon

Verhuurtarieven

De verhuurtarieven zijn op te vragen bij het bestuur: stichting@keizerotto.nl

Algemene documenten

Huurders

Vaste huurders

Gymnastiek- & Turnvereniging Keizer Otto

Deze vereniging heeft ‘De Kroon’ in gebruik als les- en trainingsaccommodatie, maar fungeert ook als thuisbasis van de vereniging. In de turn- en gymzalen trainen alle turnselecties maar ook alle Rope Skip groepen (recreatie en selectie).

De vereniging gebruikt de kantine als een eigen clubhuis waar onder het genot van koffie en thee vergaderd wordt door het Bestuur, de Jeugdraad en de technische commissie.

Basisonderwijs

Tijdens schooltijden maken de Rehobothschool en de Tweemaster gebruik van de grote zaal voor het schoolgym.

Regelmatig terugkerende huurders

De Koninklijke Nederlandse gymnastiek Unie (KNGU)

Deze gymbond huurt regelmatig ‘De Kroon’ voor het geven van cursussen. Denk hierbij aan cursussen voor juryleden en technisch kader (trainers).

Incidenteel verhuur

(Verjaardag-) sportfeestjes

Het is mogelijk dat bijvoorbeeld jarige leden hun verjaardag in ‘De Kroon’ vieren door middel van een sportfeestje. Voorwaarde daarbij zijn:

• De (verjaardag) sportfeestjes worden voor wat betreft het sportonderdeel begeleid door twee deskundige begeleiders. De G&TV Keizer Otto kan deze deskundigen leveren. Informatie hierover: stichting@keizerotto.nl.
  • De buurtbewoners mogen onder geen voorwaarde hinder van zo’n feestje ondervinden. Dat betekent geen geluidsoverlast en dat auto's van bezoekers niet in de bewonersstraat worden geparkeerd. Indien een feestje na 20:00 uur eindigt dan worden de omwonenden daarvan vooraf schriftelijk in kennis gesteld.
  • De reguliere lessen mogen van deze feestjes geen enkele hinder ondervinden, tenzij daarover vooraf afspraken met betreffende kader is gemaakt.
  • De Kroon wordt na afloop volledig in tact en schoon opgeleverd. Schade(s) e/o het verwijderen van vuil wordt aanvullend in rekening gebracht bij de huurder.
  • Deelname aan een (verjaardag-) sportfeestje is voor eigen risico.