Accommodatie "De Kroon"

De Grote zaal

De 'Grote zaal' is een standaard gymzaal en meet 10 x 20 x 7 meter. Naast reguliere gym-toestellen kent de zaal verschillende ophang- en bevestigingspunten om uitdagende arrangementen te realiseren. De standaard sportvloer maakt het mogelijk dat de zaal gebruikt kan worden voor vrijwel elke sport- en beweegactiviteit.

De Monnézaal

Deze turnzaal is vernoemd naar de familie Monné die generaties lang een steunpilaar zijn van de Gymnastiek- & Turnvereniging Keizer Otto. Deze zaal bevat een aantal vaste toestellen:

• Grote trampoline
  • Dames spanbrug
  • Tumblingbaan

De Spiegelzaal

De 'Spiegelzaal' is een studio en meet 7 x 9 x 4,5 meter. Langs één lange zijde is een volledige spiegelwand gerealiseerd. Deze zaal is standaard uitgerust met een, op internet aangesloten, computer die gekoppeld is aan de vast geïnstalleerde geluidsinstallatie met extra audio aansluitmogelijkheid. De niet belijnde verende bamboe sportvloer maakt de zaal zeer geschikt voor dans- en bewegingsactiviteiten.

De Clubruimte

De 'Clubruimte' is een lokaal, meet 6 x 8 x 3,5 meter en ligt op de eerste verdieping die alleen per trap bereikbaar is. De ruimte is voorzien van een beamer met projectiescherm en één grote tafel met 8 stoelen; maar kan ook voorzien worden van kleine tafels met 1 tot en met 4 stoelen.

Aan drie zijden zijn raampartijen, waardoor doorkijk is naar de 'Grote Zaal', de 'Monné-zaal' en het schoolplein van de Tweemaster. Aan de korte zijde is een bar met vaatwasser en professioneel koffiezetapparaat. De ruimte is zeer geschikt voor vergaderingen, cursussen en kleine club-activiteiten als bijvoorbeeld kaarten en sjoelen.