De Stichting Keizer Otto

De stichting draagt de naam ‘Stichting Keizer Otto’ en is gevestigd te Naarden. De stichting is op 27 april 2004 opgericht en is aangegaan voor onbepaalde tijd. De stichting stelt zich ten doel de gymnastieksport in de ruimste zin van het woord te stimuleren en daardoor de volksgezondheid te bevorderen. Zij tracht dit doel te bereiken door het ter beschikking stellen van sportaccommodatie aan groepen en verenigingen, alsmede het beschikbaar stellen van een vaste turninrichting, een gymnastiekinrichting en (sport)materiaal.

Onder het beschikbaar stellen wordt verstaan, het zonder winstoogmerk tegen zo laag mogelijke kosten het beheren en onderhouden van alsmede toezicht houden op de sportaccommodatie.

Bereikbaarheid

Adres: Meerstraat 88, 1411BJ Naarden